Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Τραπεζαρία Σαλονιού 2.10 x 1.15 (dinner table)

Νέα κατασκευή σε εξέλιξη.... !! new construction is coming....

Dinner Table 2.10 x 115 - Τραπεζαρία Σαλονιού για τους φίλους μου Μαρία & Παναγιώτης !! 




















Πέρασμα με κάσια.... και εν αναμονή του τελικού χρώματος !!! 

Εδώ να ευχαριστήσω τον φίλο μου Χρήστο Βοργιά για της πολύτιμες συμβουλές του στο βάψιμο , μιας και εγώ δεν είχα την παραμικρή ιδέα από τον συγκεκριμένο τρόπο βαφής !!
Πολύ καλό και τελικό βερνίκι duromat που μου πρότεινε !! 






Εδώ είμαστε στα 3 χέρια κάσσιας !! 



Και εδώ πρόσθεσα μια μικρή ποσότητα ακόμα κάσσια στην δοσολογία μου, και στο τέλος μπήκε και το βερνίκι DUROMAT - W














Η όμορφες ιδέες.... συνεχίζονται !!!! 



Facebook Team !! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου