Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Κατασκευή κλούβας 4.20 μήκος χ 1.50 πλάτος χ 2.20 ύψος για πτηνά συντροφιάς !!

Φίλες και Φίλοι Αναγνώστες του blog σήμερα θα σας παρουσιάσω άλλη μια μεγάλη κατασκευή μου που έχει να κάνει με το χόμπι μου, την εκτροφή πουλιών συντροφιάς !! 

Η κλούβα έγινε σε 2 φάσης !! 
1η φάση. η κατασκευή φτιάχτηκε σε διαστάσεις 2.20 μήκος Χ 1.50 πλάτος 
2η φάση. μετά από λίγο καιρό έγινε η επέκταση με άλλα 2 μέτρα μήκος. 

Ολη η κατασκευή είναι κλεισμένη με διπλό γαλβανιζέ πλέγμα και κενό ενδιάμεσα από πλέγμα σε πλέγμα στα 5 εκατοστά, όσο είναι δηλαδή το πάχος των δοκαριών !! αργότερα τοποθετήθηκε από επάνω και σίτα αλουμινίου για να μην περνάει μέσα κυριολεκτικά ούτε... μύγα !!!! 
Ένα πραγματικά απόρθητο κάστρο για τους μικρούς μου φίλους. για την ασφάλεια τους από κάθε... εισβολέα ιπτάμενο και μη !!! (σ.σ. παραθέτω φώτο στο τέλος με επιθέσεις στην κλούβα από ποντίκι & γάτα αλλά.... μάταιος κόπος τους !!) 

Συνολικά ο χώρος είναι διαστάσεων 4.20μήκος χ 1.50πλατος χ 2.20ύψος !! 
Σαφώς και αν είχα παραπάνω χώρο στην διάθεση μου θα έφτιαχνα κάτι πολύ μεγαλύτερο !! Αυτό βέβαια θα γίνει μελλοντικά στο χωριό μου με κλούβα διαστάσεων 35 μέτρων μήκος χ 20 μέτρα πλάτος όπου ο σκελετός έχει ήδη φτιαχτεί !!! όταν είμαι έτοιμος θα την δείτε και αυτήν !!! 

Στον μεγάλο αυτόν χώρο φιλοξενούνται και αναπαράγονται καναρίνια & καρδερίνες εκτροφής με μεγάλη επιτυχία όλα αυτά τα χρόνια !! 
Γενικά εκτρέφω : καναρίνια κοινά & Lancashire Canary, καρδερίνες, εξωτικά πουλιά, παπαγάλους !! Είμαι εγγεγραμμένος εκτροφέας στον σύλλογο μας ΠΟΚ ΗΡΑΚΛΕΊΟΥ με κωδικό εκτροφής Α-328 !! 
Ας μην σταθώ όμως τόσο στην εκτροφή μου την οποία μπορείτε να δείτε και να απολαύσετε όλοι μέσα από όμορφες εικόνες και βίντεο σε high definition ποιότητα, στο δεύτερο blog μου εδώ ---> www.gardeli.blogspot.gr !! 


πάμε να ξεκινήσουμε της φώτο με την κατασκευή βήμα βήμα !!! 






εδώ πίστευα ότι γυρίζοντας μερικά μπλόκα στην θέση που βλέπεται θα είχα έτοιμες φωλιές για τα καναρίνια.  Πολλοί ήταν αυτή που μου το απέκλεισαν ότι εκεί θα αναταραχτούν πουλιά.... αλλά όλοι τους έπεσαν έξω !! ψάξτε στο www.gardeli.blogspot.gr όπου παρουσιάζω την εκτροφή μου και θα δείτε μπόλικα... μωρά καναρινάκια από όλες σχεδόν της... τρυπούλες !! :)






συνεχίζουμε... σαν την πλάτη μου πάει ο τοίχος, αλλά δεν είμαι και κτίστης !!!!!!











ξυλεία 5χ5 περασμένη με βερνίκι εμποτισμού !!






ξεκίνημα με βροχή...


































πολυκαρμπονικό !!



















Ασβέστωμα !!! 







κατασκευή μίνι ζαρντινιέρας για βότανα με παλετοσανίδες !!








κάπως έτσι τελειώνει η πρώτη φάση !! 



και ορτύκια μαζί με τα καναρίνια !!!




Αυγό Ορτυκιού, κλάσεις ανώτερο διατροφικά από αυτό της κότας !!!  




Και πάμε στην δεύτερη φάση  "Επέκταση κλούβας" !! 






























κατασκευή κουρνιάστρες !!







Για της κρύες μέρες του χειμώνα προστατευτικό με νάιλον !!! Τα καλοκαίρια αφαιρείτε και επάνω από το πολυκαρμπονικό προσθέτω δίχτυ σκίασης για να αποφύγω την υπερβολική ζέστη εντός της κλούβας !! 






Διακρίνετε το δίχτυ σκίασης !! 




αργότερα προστέθηκε και πόρτα από παλέτα στο πλάι της μεγάλης κλούβας, καθώς και σίτα αλουμινίου για προστασία από κουνούπια !!








επιδρομές στην κλούβα χωρίς την παραμικρή ανησυχία !! :)

Επιδρομή ποντικού... έκοψε την σίτα στο χαλαρό... αλλά, μέχρι εκεί !!!!




Επιδρομή από γάτες !! :P







VIDEO HD







Η Ζωή στην μεγάλη κλούβα.... συνεχίζεται !!!!!! 

THE END !!!! 


Ακολουθήστε μας και στο  facebook !!!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου